Rimac Nevera

Acceleration (0-100 km/t): 1,85 sekunder
Drivlinje: 4 elektriske motorer
Ydelse: 1.914 hk
Elektrisk kraftværk fra Kroatien – sætter nye standarder for acceleration.
Tesla Model S Plaid

Acceleration (0-100 km/t): 1,99 sekunder
Drivlinje: Tri-motor AWD
Ydelse: 1.020 hk
Verdens hurtigste familiebil – med plads til både børn og brutal fart.
Bugatti Chiron Super Sport

Acceleration (0-100 km/t): 2,4 sekunder
Motor: 8,0-liters quad-turbo W16
Ydelse: 1.600 hk
En hyperbil, der kombinerer topfart og rå acceleration i ét.
Porsche 911 Turbo S (992)

Acceleration (0-100 km/t): 2,1 sekunder
Motor: 3,8-liters twin-turbo bokser
Ydelse: 650 hk
Et benchmark for, hvor hurtigt en benzinbil med firehjulstræk kan komme af sted.
Ferrari SF90 Stradale

Acceleration (0-100 km/t): 2,3 sekunder
Drivlinje: V8 hybrid med AWD
Ydelse: 1.000 hk
Ferraris første serieproducerede plug-in hybrid – og samtidig en af de hurtigste.
Koenigsegg Gemera

Acceleration (0-100 km/t): 1,9 sekunder
Motor: 3-cyl. twin-turbo + 3 elmotorer
Ydelse: 1.700 hk
Verdens første firepersoners megabil – lynhurtig og banebrydende.
Lucid Air Sapphire

Acceleration (0-100 km/t): Under 2 sekunder
Drivlinje: Tri-motor el
Ydelse: 1.234 hk
Amerikansk el-sedan med ydeevne på hyperbilniveau.
Dodge Challenger SRT Demon 170

Acceleration (0-100 km/t): 1,66 sekunder (på drag strip)
Motor: 6,2-liters V8 med ethanol
Ydelse: 1.039 hk
Den vildeste fabriksmuskelbil nogensinde – optimeret til drag racing.
McMurtry Spéirling

Acceleration (0-100 km/t): Ca. 1,4 sekunder (uofficielt)
Drivlinje: Elektrisk + fan-downforce
Ydelse: Ukendt – men ekstremt effektiv
Teknologisk eksperiment, der slog rekorden på Goodwood – acceleration i en liga for sig.
Aspark Owl

Acceleration (0-100 km/t): 1,72 sekunder
Drivlinje: Fire elektriske motorer
Ydelse: 2.012 hk
Japansk el-hyperbil med næsten urealistiske tal – og et futuristisk design til at matche.