Annonce

Annonce

Annonce

Bliv klar til flytningen af dit kontor

Bliv klar til flytningen af dit kontor
Bliv klar til flytningen af dit kontor

Denne artikel er sponsoreret.

Hvis du står over for at skulle have flyttet dit kontor, så er det vigtigt at være godt forberedt. På den måde vil du nemlig nemmere kunne sikre, at tingene forløber på en fornuftig måde. Og i sidste ende har det jo stor betydning for, hvor hurtigt du kan vende tilbage til arbejdet. Men der kan nemt være en del, der skal gå op ved sådan en flytning. I denne artikel får du nogle gode råd til, hvordan du griber det an, og hvad du skal have styr på.

Få fragtet dine ting smartere

Når du normalt ville skulle flytte privat, så tager du formentlig fat i et flyttefirma. Det kan have flere fordele, men det er ikke den eneste og måske heller ikke den smarteste løsning, når det kommer til erhverv.

Du kan nemlig også vælge at benytte et fragtfirma. Sådan kan du få fragtet større eller mindre dele. Hvis du eksempelvis blot vil flytte en smule ad gangen, kan dette være en god løsning. Det kan nemlig spare dig for penge, samtidig med at du kan fortsætte med at arbejde, indtil du får flyttet det sidste.

Opdatér firmaets kontaktoplysninger

Dit firma vil formentlig også have nogle kontaktoplysninger, som kunder eller samarbejdspartnere kan have brug for. Når du flytter er det derfor vigtigt, at du prioriterer at få opdateret disse.

Hvis du behandler bestillinger og eventuelt også returneringer, så skal du tage højde for det overlap, der kan opstå, mens I flytter.

Derudover er det dog også vigtigt at tænke over, i hvilke sammenhænge I skal have opdateret til jeres nye adresse. Det kan blandt andet nemt være, at I skal have ændret på blandt andet:

  • Visitkort
  • Hjemmesiden
  • Breve m.m.

Der kan være mange små ting, I skal være opmærksomme på. Derfor kan det være en god idé at finde ud af, præcis hvad det handler om.

Annonce

Annonce

Annonce

})