Sponsoreret

tor, 05 jan 2023

Få øget brandkendskab offline med reklameartikler

Få øget brandkendskab offline med reklameartikler

Denne artikel er sponsoreret.

I dag vil det nok være over nettet, de fleste lærer din virksomhed at kende. For du kan slet og ret nå flere via webannoncer, end du kan til messer eller præsentationer. Når det så er sagt, så er der ikke nogen garanti for, at folk på nettet lægger mærke til en webannonce eller ser den som andet end en distraktion. Værdien af sådan et overfladisk møde med kundernes bevidsthed er meget tvivlsom.

Reklameartikler kan være andet end tryksager

Så du slipper ikke for at skulle tænke på gammeldags reklameartikler, når du ønsker at skabe øget kendskab til dit brand. Ordet reklameartikler er ufatteligt bredt: Hvor tryksager i form af brochurer, flyers og postkort nok er det første, folk tænker på, er reklameartikler også merchandise i form af fx notesblokke, termokander og andet med firmaets logo på. Og selv her har vi ikke skrabet bunden.

Mød forretningspartnere i øjenhøjde til messer

Til messer kan du møde forretningspartnere i øjenhøjde og tage en snak med dem over en kop kaffe. Her kan du få firmaet til at virke professionelt ved at skaffe ting som bannere og brochurestandere. Søger du messeudstyr, så kan du klikke på linket ovenfor for at komme ind på Brandpits hjemmeside – de sælger til såvel hovedstad som provins, og de har et bredt udvalg af forskellige reklameartikler.

Et skilt giver altid god mening

Uanset om din virksomhed har en fysisk butik, alle og enhver kan gå ind i, kan det i øvrigt give god mening at få et skilt udarbejdet og sat op – fx i ruden, hvis det bare er et kontor, firmaet fylder. For så vil folk vide, at her er der en virksomhed, og ser de det samme skilt igen og igen over lang tid, vil det måske være dit firma, folk går til, når de lige pludselig efterspørger ydelser som dem, du leverer.

Andre læser også

Israels militær hævder at have gravet lig op under eftersøgning Mens FN's højkommissær slår alarm, afviser Israels militær palæstinensiske ... Læs mere
Forsvarets gummibådsproblemer fortsætter med annullering af indkøb En række fejl og mangler på indkøbte gummibåde gør nu, at styrelse annuller... Læs mere
Briterne vil øge forsvarsudgifter til 2,5 procent af bnp Storbritannien lever allerede op til Nato-mål, men vil alligevel styrke forsvar... Læs mere
Viaplay følger i giganters fodspor og vil stoppe kodedeling Viaplay estimerer, at cirka en tredjedel af tjenestens brugere deler kodeord. Fl... Læs mere
Dansk modesucces henter ny direktør fra Balenciaga Laura du Rusquec, der er tidligere vicedirektør hos Balenciaga, overtager rolle... Læs mere