Sponsoreret

tor, 05 jan 2023

Få øget brandkendskab offline med reklameartikler

Få øget brandkendskab offline med reklameartikler

Denne artikel er sponsoreret.

I dag vil det nok være over nettet, de fleste lærer din virksomhed at kende. For du kan slet og ret nå flere via webannoncer, end du kan til messer eller præsentationer. Når det så er sagt, så er der ikke nogen garanti for, at folk på nettet lægger mærke til en webannonce eller ser den som andet end en distraktion. Værdien af sådan et overfladisk møde med kundernes bevidsthed er meget tvivlsom.

Reklameartikler kan være andet end tryksager

Så du slipper ikke for at skulle tænke på gammeldags reklameartikler, når du ønsker at skabe øget kendskab til dit brand. Ordet reklameartikler er ufatteligt bredt: Hvor tryksager i form af brochurer, flyers og postkort nok er det første, folk tænker på, er reklameartikler også merchandise i form af fx notesblokke, termokander og andet med firmaets logo på. Og selv her har vi ikke skrabet bunden.

Mød forretningspartnere i øjenhøjde til messer

Til messer kan du møde forretningspartnere i øjenhøjde og tage en snak med dem over en kop kaffe. Her kan du få firmaet til at virke professionelt ved at skaffe ting som bannere og brochurestandere. Søger du messeudstyr, så kan du klikke på linket ovenfor for at komme ind på Brandpits hjemmeside – de sælger til såvel hovedstad som provins, og de har et bredt udvalg af forskellige reklameartikler.

Et skilt giver altid god mening

Uanset om din virksomhed har en fysisk butik, alle og enhver kan gå ind i, kan det i øvrigt give god mening at få et skilt udarbejdet og sat op – fx i ruden, hvis det bare er et kontor, firmaet fylder. For så vil folk vide, at her er der en virksomhed, og ser de det samme skilt igen og igen over lang tid, vil det måske være dit firma, folk går til, når de lige pludselig efterspørger ydelser som dem, du leverer.

Andre læser også

Rockwool forventer bedre år efter fart på salg til erhvervsbyggeri Rockwool forventer nu fremgang i 2024 efter bedre salg end ventet i årets førs... Læs mere
Nik og Jay øger millionindtægt gennem selskab Hitmagerne Nik og Jay leverede et overskud på 10,8 millioner kroner i 2023 genn... Læs mere
Novonesis fastholder sine forventninger efter kæmpefusion Organisk vækst i Novonesis er fire procent i første kvartal. I 2024 forventes ... Læs mere