Sponsoreret

ons, 10 maj 2023

Øg synligheden med reklame på bilen

Øg synligheden med reklame på bilen

Denne artikel er sponsoreret.

Kunne I tænke jer at nå ud til jeres kundebase på en lidt anden måde, end I gør i øjeblikket? Der er mange ting, I kan tage fat i, lige fra promovering og markedsføring gennem digitale reklamer til profilbeklædning – men har I overvejet, hvordan jeres firmabiler ser ud? Firmabiler er noget af det, ikke alle lægger specielt mange tanker i, men faktisk kan de veje ganske tungt, når det kommer til genkendelighed.

Ved at få trykt reklame på bilen, skaber I helt automatisk noget reklame, der ses, uanset hvor I befinder jer. Det kan godt være, det ikke er alle, der ser bilen, hvor det er relevant at have jeres informationer eller associationer til jeres virksomheder, men alene det at enkelte vil genkende bilen og huske på jeres slogan eller logo, næste gang der er behov for folk i jeres branche, kan betyde rigtig meget. Se de mange muligheder med reklamer på bilen her.

Få sparring og gode idéer til reklamerne

Reklame på bilen fungerer rigtig godt, men kun hvis det er gjort ordentligt. Det er vigtigt, at I sørger for, at det både er udført, så det kvalitetsmæssigt holder længe og kan klare at modstå vind og vejr, men det er næsten lige så vigtigt, at det grafiske fungerer. Det gælder, at logoet har en ordentlig størrelse og passer godt sammen med teksten, ligesom det skal være de mest relevante ting, der falder folk i øjnene.

Nogle vælger udelukkende at køre rundt med synligt CVR-nummer og firmanavn – men hvorfor ikke udvide det og have relevante informationer som adresse eller i det mindste hjemby, hjemmeside og naturligvis firmaets logo, så det virkelig er muligt at se, hvad det er, I har at tilbyde – det gør, at chancen for I rammer den rette målgruppe, er meget større – og det kan mærkes på omtalen.

Andre læser også

Afløser for kommunal socialdemokratisk stemmesluger er fundet Karsten Thomsen er mandag blevet udpeget som Birgit S. Hansens afløser som Fred... Læs mere
Stigende fragtrater får Mærsk til at løfte forventninger Mærsk opjusterer og regner nu med et driftsresultat på op mod 39 milliarder kr... Læs mere
Ny strategi skal lokke flere turister til Danmark Dansk turisme skal omsætte for 200 milliarder kroner i 2030. Det er et mål i r... Læs mere
Ministerium får skarp kritik for tilsyn med landbruget I alt to ministerier får kritik for tilsyn med landbrugets udledning af kvælst... Læs mere