Sponsoreret

ons, 10 maj 2023

Øg synligheden med reklame på bilen

Øg synligheden med reklame på bilen

Denne artikel er sponsoreret.

Kunne I tænke jer at nå ud til jeres kundebase på en lidt anden måde, end I gør i øjeblikket? Der er mange ting, I kan tage fat i, lige fra promovering og markedsføring gennem digitale reklamer til profilbeklædning – men har I overvejet, hvordan jeres firmabiler ser ud? Firmabiler er noget af det, ikke alle lægger specielt mange tanker i, men faktisk kan de veje ganske tungt, når det kommer til genkendelighed.

Ved at få trykt reklame på bilen, skaber I helt automatisk noget reklame, der ses, uanset hvor I befinder jer. Det kan godt være, det ikke er alle, der ser bilen, hvor det er relevant at have jeres informationer eller associationer til jeres virksomheder, men alene det at enkelte vil genkende bilen og huske på jeres slogan eller logo, næste gang der er behov for folk i jeres branche, kan betyde rigtig meget. Se de mange muligheder med reklamer på bilen her.

Få sparring og gode idéer til reklamerne

Reklame på bilen fungerer rigtig godt, men kun hvis det er gjort ordentligt. Det er vigtigt, at I sørger for, at det både er udført, så det kvalitetsmæssigt holder længe og kan klare at modstå vind og vejr, men det er næsten lige så vigtigt, at det grafiske fungerer. Det gælder, at logoet har en ordentlig størrelse og passer godt sammen med teksten, ligesom det skal være de mest relevante ting, der falder folk i øjnene.

Nogle vælger udelukkende at køre rundt med synligt CVR-nummer og firmanavn – men hvorfor ikke udvide det og have relevante informationer som adresse eller i det mindste hjemby, hjemmeside og naturligvis firmaets logo, så det virkelig er muligt at se, hvad det er, I har at tilbyde – det gør, at chancen for I rammer den rette målgruppe, er meget større – og det kan mærkes på omtalen.

Andre læser også

SAS øger indtjening i juni - men analytiker spÃ¥r sværere marked SAS tjente flere penge i juni end i maj. Men prisfølsomme forbrugere skaber svÃ... Læs mere
USA kommer med gode økonomiske tal efter skidt dag for tech-aktier Bnp-vækst på 2,8 procent i andet kvartal i USA er godt for både Danmark og de... Læs mere
Skønhedsprodukter driver vækst hos forbrugergigant Unilever ender efter første halvår med et overskud på fire milliarder euro, v... Læs mere
På visse øer stiger beskæftigelsen op mod 15 procent om sommeren På Læsø, Samsø og Bornholm stiger beskæftigelsen om sommeren. Oplevelseserh... Læs mere
Højere omkostninger tager bid af snarlig SAS-ejers driftsoverskud AirFrance-KLM ender efter andet kvartal med et driftsoverskud, der er 220 millio... Læs mere