9 tips til at øge produktiviteten på arbejdet
Hvis du vil øge produktiviteten på arbejdet, er der ni ting, du kan gøre for at opnå det. Ofte er det nemmere sagt end gjort, men med fokus og viljen kan man godt nå sine mål. I denne artikel fo...
Sådan afholder du en god jobsamtale
Når du skal ansætte nye medarbejdere, er det vigtigt at holde en god jobsamtale. Sørg for at spørge de rette spørgsmål og undgå at stille dumme spørgsmål. I denne artikel giver vi tips til, h...
Sådan finder du den gode medarbejder
Hvis du skal ansætte medarbejdere i din virksomhed, er det vigtigt, at du finder en god medarbejder, der passer godt ind i din virksomhed og visioner. Der kan være mange udfordringer forbundet med a...
Vi skal være bedre til at tale om stress
Stress er noget, vi skal være bedre til at tale om. Stress påvirker os alle – både privat og professionelt. Vi mærker ofte symptomerne af stress i løbet af vores karriere, og det kan have store...