Pressemeddelelse

tor, 21 nov 2024

Tidligere direktør hos Jyllands-Posten og Obton Group bliver ny kommerciel direktør i digitalt bureau

44-årige Rasmus Blegvad er indtrådt som partner og kommerciel direktør for det hastigt voksende digitale markedsføringsbureau, KompetenceKanalen A/S, der har sit hovedsæde i Aarhus.

Rasmus Blegvad opsagde i sommeren 2023 sin stilling som Jyllands-Postens annoncedirektør og som administrerende direktør for Jyllands-Postens Lokalaviser for, dengang, at blive investeringsdirektør for en kapitalforvalter.

 

“Det er en ekstremt tung og dygtig medieprofil, vi har fået med på ledelsesholdet i KompetenceKanalen. Rasmus’ s drive i salg, drift og ledelse er uden sidestykke. Og dermed et uvurderligt tilskud til vores fortsatte vækstambitioner”, siger Benjamin Ben-Noon, der er medstifter af bureauet.

 

KompetenceKanalen har betydelige ambitioner om både organisk vækst og vækst via opkøb, og allerede i 2024 venter virksomheden en bundlinjevækst på 80%.

 

“Med den fart og de ambitioner, som jeg møder her, var der ikke noget at betænke sig på. Jeg er omgivet af præcis det, jeg elsker; mennesker, der vil gøre det bedre i dag, end de gjorde det igår. Og med det rigtige miks af digital innovation og virkelig dygtige medarbejdere, ser jeg store muligheder - både danske og internationale - for at styrke en vækstrejse, der for længst er begyndt”, siger den nye kommercielle direktør, Rasmus Blegvad.

 

Rasmus Blegvad er - gennem flere årtier med funktioner i annonce- og reklamesalget på både Jyllands-Posten, Jyllands-Postens Lokalaviser og TV2 - et household name i markedsføringsbranchen. Han er bredt anerkendt for sin direkte, resultatsøgende og uprætentiøse tilgang til både liv og gerning. Og for at kunne motivere alle omkring sig; både kunder og medarbejdere:

 

“Vi har - med Rasmus - fået et kulelyn i vores midte. Ambitiøs og resultatedrevet fra morgen til aften. Og supergod at være sammen med”, siger Benjamin Ben-Noon, CFO og partner i KompetenceKanalen.

 

KompetenceKanalen A/S, der også omfatter datterselskabet Jonas Visuals, Webman, Kaboozt og herunder Publizher, har store ambitioner om at være mere fremtrædende i 2025 via branding og ikke kun opkøb, siger Mathias Leth, partner og COO. ”Jeg kan ikke vente med at præsentere branchen for den helt store nyhed i der eksekveres på i starten af det nye år.”

 

“Men det er jo kun begyndelsen. Vi har stærke ambitioner om at tilføje flere kolleger til alle selskaberne i de kommende år”, udtaler Rasmus Blegvad.

 

Yderligere oplysninger: Rasmus Blegvad 20 19 40 69, Benjamin Ben-Noon 42 42 89 80

 

Andre læser også

Kulturpas giver udsatte unge entré til sport og koncerter Et flertal i Folketinget er enig om model for kulturpas på 2000 kroner til udva... Læs mere
Minister vil vente med at skride til handling efter kandidatkritik Christina Egelund (M) vil ikke svare på, om kandidatreformen skal genforhandles... Læs mere
Kirkeminister starter tilsynssag mod mormonerne Det skal undersøges, om mormonerne i Danmark skal fratages anerkendelsen som tr... Læs mere
Nvidia slår forventninger og øger omsætning med 94 procent Nvidia slår analytikernes forventninger med omkring to milliarder dollar i regn... Læs mere
Højeste antal solgte boliger på en måned i over to år Boligmarkedet fortsætter de gode takter ifølge privatøkonom. Salg af huse st... Læs mere